Timi felkészülését egy Volvo V40 Cross Country is segíti

Timi felkészülését egy Volvo V40 Cross Country is segíti

2013-11-19 – Babos Timea és a Volvo Autó Hungária Kft megállapodása alapján mostantól Tímea felkészülését a Volvo legújabb modellje, a V40 Cross Country is segíti.

Babos Timea és a Volvo Autó Hungária Kft megállapodása alapján mostantól Tímea felkészülését a Volvo legújabb modellje, a V40 Cross Country is segíti. A felajánlással a Volvo szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy Tímea kényelmesen, biztonságosan és dinamikusan jusson el az edzésekre, és a közeli versenyekre.

 

Babos Tímea a legeredményesebb aktív magyar teniszezőnő, aki nagyon fiatal kora ellenére már számos kiváló eredménnyel büszkélkedhet:

– a WTA világranglistán jelenleg egyéniben a 87., párosban a 45.

-2010-ben a világ 2 .számú junior játékosa

– bajnok a 2010-es Roland Garros, Wimbledon és US Open, és döntős a 2010-es Australia Open junior páros versenyeiben.

– elődöntős a 2009-es wimbledoni junior egyéni versenyen.

 

A Volvo és a sport kapcsolata nagy múltra tekint vissza. A vállalat amellett, hogy mindent megtesz azért, hogy megvédje az autóban ülő utasokat, valamint kiemelt figyelmet fordít a járókelőkre, a sportolás ösztönzésével és a sportok támogatásával is hozzá szeretne járulni a hosszú és egészséges élet feltételeinek megteremtéséhez. A vállalat göteborgi központja, valamint a Volvo Autó Hungária is hagyományos támogatója számos olyan népszerű sportágnak, mint a vitorlázás, a futás vagy síelés. A magyar szervezet 2007 óta támogatja a legeredményesebb hazai csapatsportágat, a vízilabdát is.

 

„Ahhoz, hogy Tímea kimagasló eredményeket érjen el, elengedhetetlen az, hogy a felkészülése során a megfelelő körülmények a rendelkezésére álljanak. „Büszkék vagyunk arra, hogy a magyar női tenisz kiemelkedő és tehetséges képviselőjét támogathatjuk, és bízunk benne, hogy Timea személyisége és eredményei nyomán sok gyermek kap kedvet a sportághoz” – mondta Bodrogai Gábor, a Volvo Autó Hungária Kft ügyvezető igazgatója.

 

A Volvo

A Volvo célja, hogy a világ legvonzóbb és legsikeresebb prémium autómárkája legyen; biztonságos és élményt nyújtó autót adjon a modern családoknak. Minden egyes Volvo modell több ezer ember tudásának, szakértelmének és munkájának együttes eredménye. Az elmúlt 86 esztendő során ez a közös erőfeszítés tette a Volvót a világ egyik legnagyobb köztiszteletnek örvendő vállalatává. 2012-vel bezárólag a Volvo Cars több mint 16,8 millió autót értékesített világszerte.

 

A Volvo latin szó, azt jelenti: “gördülök”. Mielőtt ez a szó 1927-ben felkerült az első Volvo autóra, golyóscsapágy márkanévként szolgált. A tervezők a Volvo autók szimbólumaként a vas jelét választották – a kört, átlós nyíllal. Úgy gondolták, hogy ez a szimbólum a tartósságáról ismert svéd acéllal kapcsolja össze az autót. Azóta persze már leginkább a Volvo jut eszünkbe, ha ezt a szimbólumot látjuk. A Volvo modernizált emblémája vállalatunk biztonságra, minőségre és jó formatervezésre való törekvéseit is jelképezi.

 

volvo10_540